Rendhagyó kókuszgolyó

Imádom a klasszikus kókuszgolyót, állandóan a gyerekkoromat juttatja eszembe... annyit tudtam belőle enni...számokban már nem is mérhető :)
Most ennek a méltán közkedvelt sütinek az "újragondolt" verzióját csináltam meg... fantasztikus!
Az eredeti receptet itt találtam.


Hozzávalók:

200 g keksz
( én vajas kekszet használtam )
50 g étcsokoládé
50 g aszalt meggy
50 g cukrozatlan kakaópor
50 g porcukor
csipet só
0,5 dl tejszín
60 g vaj
1-2 ek meggylekvár

50 g kókuszreszelék

A kekszet ledaráljuk, hozzáadjuk a finomra aprított étcsokit és a szintén finomra aprított aszalt meggyet.
Hozzákeverjük a kakaóport, a porcukrot, a sót.
Mehet bele a vaj, a tejszín és a lekvár.
Lekvárból lehet kevesebb vagy több kell.
Golyókat formázunk a tésztából és meghempergetjük kókuszreszelékben.


Megjegyzések