Medvehagyma pesto

Olyan sok medvehagymám volt hogy már nem tudtam mit kezdjek vele, csináltam juhtúrós csigákat, raktam sós pitébe, már vajas kenyérre is... majd a végén odaadtam anyunak :)
Természetesen én sem maradhattam ki, a pestot gyártók táborából!!!
Csak a pesto receptet írom le, a képen látható étel annyira egyszerű... kifőzünk kb 250 g tésztát, tetszés szerint összekeverjük pestoval, dobálunk rá paradicsomot és mozzarellát és viszontlátásra :)


Hozzávalók: 
( kb egy 3 dl-es üveghez )

150 g medvehagyma
40 g fenyőmag
1 kk só
100 ml olívaolaj

A fenyőmagot lepirítjuk, a medvehagymát megtisztítjuk, pár centis darabokra vágjuk.
Betesszük egy aprítógépbe, hozzáadjuk a fenyőmagot, a sót és jól összedaráljuk.
Hozzáadjuk az olajat majd még egyet darálunk rajta.
Tiszta befőttesüvegbe töltjük, 
Sokáig eláll ha a tetejére olajat csepegtetünk.

Megjegyzések