Kinder bueno szelet

Évek óta nagy kedvenc nálunk, tavaly családi Húsvétra is ilyet vittem.
Nem igazán mondanám gyorsan elkészíthetőnek, de esküszöm nagyon megéri :)
Az eredeti receptet innen vettem.
A nyuszifüleket fehér pillecukorból készítettem, átlósan ollóval elvágtam és rózsaszínű kristálycukorba mártottam, ami cukor és kevés piros ételszínezék keveréke.


Hozzávalók:

Krém:
6 db tojássárgája
2 ek rétesliszt
1 csomag vaníliás pudingpor
6 dl tej

100 g étcsokoládé
200 g vaj
150 g porcukor

Tészta:
6 db tojásfehérje
6 ek cukor
2 ek liszt
2 ek rétesliszt
1 el olaj
0,5 cs sütőpor
70 g durvára darált mogyoró

Ezenkívül:
mutella
meleg tej
70 g durvára darált mogyoró
500 g háztartási keksz

300 ml tejszín
habfix ha szükséges

Először a krémeket készítjük el.
A lisztet és a pudingport összekeverjük, hozzáadjuk a tojások sárgáját, simára keverjük.
Hozzáadunk egy kevés tejet, csomómentesre keverjük, majd a többi tejjel együtt alacsony lángon sűrű krémet főzünk belőle.
Kicsit hagyjuk hűlni majd hozzáadjuk a porcukrot és a vajat, addig keverjük amíg a vaj el nem olvad benne.
A krémet elfelezzük, az egyik fele marad sárga, a másikba belekeverjük a 100 g olvasztott csokoládét.
A krémeket hagyjuk teljesen kihűlni.
A sütőt előmelegítjük 180 fokra és egy kb 35*25-ös tepsit kibélelünk sütőpapírral.
A tésztához a tojások fehérjét kemény habbá verjük a cukorral.
A liszteket és a sütőport összekeverjük, belekeverjük a hab felét és az olajat, majd jöhet a többi hab is.
A habot a tepsibe simítjuk, megszórjuk durvára darált mogyoróval és 180 fokon kb 15 perc alatt megsütjük.
Ha megsült a tészta, megkenjük nutellával, erre jön egy sor meleg tejben megáztatott keksz.
Ezután a kekszes réteget lekenjük a sárga krémmel, tetejét megszórjuk a másik adag durvára tört mogyoróval.
A mogyorós rétegre megint egy sor meleg tejben megáztatott kekszet teszünk, ezt a réteget is megkenjük nutellával.
Végül jöhet a csokoládés krém.
Betesszük pár órára a hűtőbe.
A tejszínből kemény habot verünk és a sütemény tetejére kenjük.
Én állati eredetű zsíros tejszínt használtam, amihez nem kellett habfix hogy szép habja legyen, de igény szerint rakhatunk bele :)